Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.
2019-05-14

Millennium Leasing rozszerza usługi w programie AutoKomfort+. Od czerwca 2019 roku klienci firmy będą mogli korzystać z kart paliwowych, które umożliwiają wygodne, bezgotówkowe rozliczenie zakupu paliwa i usług na stacjach paliw sieci ORLEN, BLISKA oraz BP.
 

- Dzięki programowi AutoKomfort+ możemy oferować naszym klientom dostęp do usług serwisowych i napraw pojazdów w atrakcyjnych cenach, dostępnych dotychczas jedynie dla największych flot. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, program wzbogaciliśmy o kolejny element zarządzania eksploatacją auta. Karta paliwowa dostępna będzie już od jednego samochodu firmowego – mówi Marcin Modliborek, Kierujący Wydziałem Samochodów Osobowych w Millennium Leasing.


Co wyróżnia karty paliwowe dla klientów Millennium Leasing?

•       Atrakcyjne rabaty na paliwo na terenie całej Polski

•       Wygodna płatność za przejazdy autostradami, parkowanie oraz zakup akcesoriów samochodowych na określonych stacjach

•       Rozliczanie na przejrzystych zasadach i zbiorcze fakturowanie wszystkich wykonanych transakcji

•       Dostęp do Panelu Klienta – intuicyjnego portalu pozwalającego na zarządzanie wszystkimi posiadanymi kartami 

•       Dostęp do Mapy Cen – możliwość porównania kosztu tankowania na poszczególnych stacjach paliw

 

| O PROGRAMIE AUTOKOMFORT+ |

W ramach programu AutoKomfort+ klienci Millennium Leasing mają możliwość bezgotówkowego korzystania z usług serwisowych oraz napraw blacharskich świadczonych w sieci warsztatów na terenie całej Polski. Dodatkowo użytkownicy programu AutoKomfort+ mają dostęp do wygodnego panelu klienta. Umożliwia on podgląd historii serwisowej pojazdu online, a także umawianie usług i raportowanie kosztów serwisu. Umowa serwisowa oraz udogodnienia z nią związane są integralnym i automatycznym elementem oferty leasingu.