Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

Wybierz temat sprawy

Wnioski i formularze

Załatwiaj sprawy online!

serwisie eBOK złożysz wniosek dotyczący zmian w umowie, przedmiocie leasingu oraz  faktur, salda czy Twoich płatności.

Jeżeli nie posiadasz serwisu eBOK – złóż wniosek o dostęp – sprawdź jakie to proste.

Masz pytanie związane z wnioskiem dotyczącym obsługi umowy?

Sprawdź szczegółowe informacje w interesujących Cię tematach lub wyślij zapytanie dotyczące realizacji umowy przez serwis eBOK.

01

Wnioski, które możesz złożyć w serwisie eBOK

1. Obsługa spraw dotycząca aktywnych umów

  • Zmiana danych: osoby do kontaktu/maila/numeru telefonu
  • Zmiana adresu siedziby/ korespondencji
  • Zmiana adresu do korespondencji
  • Zmiana adresu garażowania/ instalacji przedmiotu
  • Zmiana nazwy korzystającego
  • Zmiana formy prawnej/przekształcenie/zmiana wspólnika
  • (aport/ przekształcenia zgodnie z KSH/ sprzedaż/ częściowa sprzedaż/inne)
  • Restrukturyzacja umowy leasingu/ zmiana zabezpieczenia
  • Zmiana danych prawnych
  • Wniosek o zmianę warunków umowy leasingu (zamiana harmonogramu spłat, zwiększenie raty, skrócenie trwania okresu umowy, zmiana terminu wymagalności rat)
  • Przedterminowe zakończenie umowy leasingu operacyjnego i sprzedaż przedmiotu leasingu na Korzystającego
  • Przedterminowe zakończenie umowy leasingu operacyjnego i sprzedaż przedmiotu leasingu innej firmie
  • Przedterminowe zakończenie (skrócenie) umowy leasingu finansowego i przeniesienie własności przedmiotu leasingu na Korzystającego
  • Przedterminowe zakończenie umowy najmu
  • Zmiana harmonogramu do umowy - skrócenie okresu leasingu
  • Zmiana harmonogramu do umowy - zmiana terminu wymagalności rat
  • Zmiana harmonogramu umowy - podwyższenie raty
  • Zmiany w przedmiocie – czynności w wydziale komunikacji:
    - montaż/wpis dowolnego rodzaju instalacji;
    - wpis VAT/PIT/CIT;
    - wpis haka do dowodu rejestracyjnego
    - wydanie wtórnika tablicy/dowodu rejestracyjnego
    - wydanie trzeciej tablicy rejestracyjnej
    - wymiana dowodu rejestracyjnego
    - przerejestrowanie pojazdu
    - inne czynności w Wydziale Komunikacji
  • Wymiana stacyjki, wyrobienie kluczyka
  • Upoważnienie dla korzystającego do używania przedmiotu leasingu (w różnych językach)
  • Oddanie przedmiotu leasingu do używania wskazanej osobie trzeciej (podnajem/użyczenie)
  • Upoważnienie dla korzystającego - zgoda Millennium Leasing na wyjazd poza UE
  • Wymiana gwarancyjna, odstąpienie od umowy lub zmiana formy płatności podatku
  • Podwyższenie wartości przedmiotu leasingu (doposażenie)
  • Duplikat dokumentu
  • Zapytanie dotyczące realizacji umowy

2. Faktury i rozliczenia

w zakresie faktur:

  • Zgłoszenie braku faktury
  • Duplikat faktury
  • Zapytanie o opłatę za fakturę papierową

w zakresie monitoringu:

  • Wyjaśnenie opłaty dodatkowej za monit
  • Wyjaśnienie noty odsetkowej
  • Zapytanie o niedopłatę
  • Zwrot nadpłaty
  • Potwierdzenie salda
  • Przewalutowanie/przeksięgowanie wpłaty
  • Zapytanie o kapitał pozostały do spłaty
  • Zapytanie o części składowe rat leasingowych
  • Zapytanie o harmonogram rat leasingowych
  • Udzielenie opinii o współpracy

Przed złożeniem wniosku zapoznaj się z aktualnymi stawkami opłat i prowizji - tabela opłat dodatkowych.

02

Chcesz złożyć wniosek dotyczący umowy w innej formie?

Wypełnij, wydrukuj i podpisz,  następnie prześlij formularz na adres email przypisany do danego wniosku.

1. Obsługa spraw dotycząca aktywnych umów - realizacja@millenniumleasing.pl

2. Cesja leasingu – zobacz jak zrealizować cesję 

3. Restrukturyzacja umowy - realizacja@millenniumleasing.pl

4. Faktury i rozliczenia - monitoring@millenniumleasing.pl

 5. Ubezpieczenie - millenniumleasing_ubezpieczenia@np.com.pl

Przed złożeniem wniosku zapoznaj się z aktualnymi stawkami opłat i prowizji - tabela opłat dodatkowych.

Tabela Opłat Dodatkowych

Pobierz aktualną Tabelę Opłat Dodatkowych tutaj.

Wsparcie dla przedsiębiorców poszkodowanych przez powódź

Przedsiębiorcom dotkniętym skutkami powodzi umożliwiamy skorzystanie z zawieszenia spłaty części kapitałowej rat leasingowych przez maksymalnie 3 miesiące. Zawieszenie spłat rat leasingu (części kapitałowej) oznacza jednocześnie wydłużenie harmonogramu o taką samą liczbę rat, ile wynosi zawieszenie.

Które firmy mogą skorzystać ze wsparcia

Wsparcie przygotowaliśmy dla przedsiębiorców, którzy:

  • ponieśli szkody majątkowe w wyniku powodzi lub jej bezpośrednich następstw we wrześniu 2024 r. na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
    oraz
  • miejsce prowadzenia działalności gospodarczej położone mają na obszarze objętym stanem klęski żywiołowej*

Kogo dotyczy wsparcie

  •  Mikro, małych przedsiębiorców i podmiotów prowadzących działalność rolniczą wyłącznie w zakresie produktów powiązanych z wykonywaną przez niego działalnością rolniczą  lub prowadzących działalność agroturystyczną wyłącznie w zakresie umów leasingu powiązanych z wykonywaniem tej działalności.

    W przypadku tych kategorii Klientów opóźnienie w spłacie rat leasingowych nie może przekraczać 30 dni na dzień 31 sierpnia 2024 r. lub na dzień złożenia wniosku.
     
  • Średnich przedsiębiorców

    W przypadku tych Klientów opóźnienie w spłacie rat leasingowych również nie może przekraczać 30 dni na dzień 31 sierpnia 2024 r. lub na dzień złożenia wniosku. 
    Dodatkowo średni przedsiębiorcy muszą spełnić następujące kryteria:
    - posiadanie zdolności kredytowej na koniec 2023 r. (z zastrzeżeniem, że ocena zdolności kredytowej nie jest dokonywana na dzień złożenia wniosku przez klienta),
    - przejściowe pogorszenie sytuacji kredytobiorcy w związku z powodzią w 2024 r. oraz
    - na dzień złożenia wniosku przez Klienta nie złożono wobec niego wniosku o postępowanie upadłościowe lub restrukturyzacyjne i nie otwarto likwidacji przedsiębiorstwa, a także nie toczy się postępowanie egzekucyjne.

Ważne

  • Powyższe zasady obowiązują dla instrumentów pomocowych udzielanych od dnia 16 września 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
  • Wsparcie dotyczy umów zawartych do 16 września 2024 r.
  • Klient składa jeden wniosek na umowy, które chce objąć pomocą.

Jak złożyć wniosek

  1. Pobierz wniosek WNIOSEK P24.
  2. Wypełnij wniosek i podpisz go (podpisem tradycyjnym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jeśli taki posiadasz).
  3. Prześlij skan podpisanego wniosku lub wniosek podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres realizacja@millenniumleasing.pl.

Ważne

W trakcie rozpatrywania wniosku możemy zwrócić się do Ciebie z prośbą o przekazanie dodatkowych informacji, dokumentów lub oświadczeń. 

         4. Po pozytywnym zweryfikowaniu Twojego wniosku otrzymasz od nas na adres mailowy, z którego złożyłeś
              wniosek, aneks do podpisania uwzględniający warunki wskazane we wniosku.
         5. Podpisz aneks (podpisem tradycyjnym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jeśli taki posiadasz).
         6. Zeskanuj aneks (jeśli podpisywałeś podpisem tradycyjnym) i wyślij go na adres realizacja@millenniumleasing.pl.

Oryginały dokumentów prześlij do nas na adres
Millennium Leasing Sp. z o.o.
ul. Stanisława Żaryna 2a
02-593 Warszawa

Po podpisaniu przez nas aneksu, prześlemy go na Twój adres korespondencyjny wskazany we wniosku.

Jeśli podpisałeś aneks kwalifikowanym podpisem elektronicznym, to prześlij go na adres realizacja@millenniumleasing.pl.

 

 

*Obszar objęty stanem klęski żywiołowej został określony w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 16 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia stanu klęski żywiołowej na obszarze części województwa dolnośląskiego, opolskiego oraz śląskiego (Dz. U. poz. 1365 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia stanu klęski żywiołowej na obszarze części województwa dolnośląskiego oraz lubuskiego (Dz. U. poz. 1435 z póżn. zm.)