KROK 1 - Złóż wniosek o skrócenie okresu trwania umowy leasingu finansowego
Wcześniejsze zakończenie umowy leasingu finansowego polega na skróceniu okresu trwania umowy poprzez zmianę harmonogramu, czyli zawarcie aneksu do umowy potwierdzającego tę zmianę.
Możesz to zrobić:
Za rozpatrzenie wniosku pobieramy opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych. Faktura zostanie wystawiona po przesłaniu Aneksu z propozycją zmiany harmonogramu.
KROK 2 - Przekażemy Ci mailowo propozycję zmiany harmonogramu umowy, w formie aneksu do podpisu
KROK 3 - Jeśli zaakceptujesz warunki zmiany harmonogramu przesłane w formie aneksu:
1. Podpisz przesłany Aneks z propozycją zmiany harmonogramu umowy podpisem tradycyjnym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Jeżeli otrzymałeś formularz wypowiedzenia ubezpieczenia OC – podpisz dokument podpisem tradycyjnym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Zobacz, jaki wariant ubezpieczenia posiadasz i dowiedz się, co dzieje się z ubezpieczeniem przedmiotu po zakończeniu umowy leasingu.
3. Zapłać wymagalne należności:
4. Skan podpisanych dokumentów (aneks z propozycją zmiany harmonogramu umowy oraz formularz wypowiedzenia OC – jeżeli otrzymałeś) oraz potwierdzenie dokonania wpłat prześlij na adres email realizacja@millenniumleasing.pl.
W przypadku zastosowania podpisu tradycyjnego – aneks wydrukuj w 2 egzemplarzach,
podpisz i następnie prześlij pocztą na adres:
Millennium Leasing sp. z o.o.,
ul. Żaryna 2a,
02-593 Warszawa
KROK 4 - Po otrzymaniu przez nas podpisanego aneksu wystawimy Tobie korektę noty dotyczącej ostatniej raty za używanie przedmiotu leasingu oraz korektę do faktury VAT, którą otrzymałeś po zawarciu umowy leasingu. Korekta do faktury VAT dotyczy VAT-u od sumy rat wynagrodzenia. W przypadku zwiększenia kwoty VAT do zapłaty od sumy rat wynagrodzenia zapłać brakującą kwotę wynikającą z różnicy faktur. W przypadku nadpłaty kwoty VAT – złóż wniosek o zwrot nadpłaty w serwisie eBOK (Dokumenty i wnioski -> Wnioski do umów leasingowych -> Złóż nowy wniosek -> Fakturowanie i wpłaty -> Rozliczenia -> Zwrot nadpłaty).
KROK 5 - Po uregulowaniu wymagalnych należności oraz przesłaniu podpisanych dokumentów zakończymy umowę leasingu
Po zakończeniu umowy prześlemy do Ciebie podpisany przez nas Aneks oraz oświadczenie lub fakturę VAT na opłatę za przeniesienie prawa własności. W związku z tym, że przedmiot znajduje się w Twojej dyspozycji, przeniesienie posiadania nastąpi bez konieczności jego wydania, z chwilą przeniesienia własności (wystawienia oświadczenia lub faktury VAT).
Złożenie wniosku nie powoduje automatycznego zakończenia umowy. W kolejnym kroku przygotujemy i przekażemy Ci mailowo do Twojej akceptacji propozycję zmiany harmonogramu umowy, w formie aneksu do podpisu.
Za rozpatrzenie wniosku pobieramy opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych.
Zakończenie umowy leasingu finansowego przed terminem określonym w umowie - jest skróceniem okresu trwania umowy poprzez zmianę harmonogramu.
Po przesłaniu przez Ciebie wniosku o skrócenie umowy leasingu finansowego otrzymasz od nas propozycje nowego harmonogramu w postaci aneksu. Okres trwania umowy skracamy w ten sposób, że do raty, przypadającej w miesiącu wskazanym przez Ciebie do zakończenia umowy, zostanie dodany cały pozostały kapitał z przyszłych rat do spłaty oraz wymagalne odsetki. Ta rata będzie Twoją ostatnią ratą do zapłaty za używanie przedmiotu zgodnie z harmonogramem przedstawionym w aneksie.
Nie, w przypadku leasingu finansowego tylko Korzystający może nabyć przedmiot.
Faktura zostanie wystawiona, jeśli spełnisz wszystkie poniższe warunki:
Jeżeli wniosek o skrócenie umowy leasingu finansowego, złożysz do 18. dnia miesiąca oraz dostarczysz wymagane dokumenty, uregulujesz wszystkie należności oraz opłacisz kwotę za przeniesienie prawa własności przedmiotu leasingu, to umowę zakończymy w tym samym miesiącu, w którym złożyłeś wniosek.
Twój weksel zostanie komisyjnie przez nas zniszczony, jeżeli nie jest zabezpieczeniem innej Twojej umowy leasingu. Jeżeli nie jest i chcesz, abyśmy Ci go zwrócili, możesz przesłać nam taka prośbę. W ciągu maksymalnie 30 dni odeślemy go do Ciebie.
Zobacz jaki wariant ubezpieczenia posiadasz i dowiedz się, co dzieje się z ubezpieczeniem przedmiotu po zakończeniu umowy leasingu.
Ubezpieczenie zawarte w Millennium Leasing
a) Jeśli posiadasz ubezpieczenie Millennium Leasing ze składką płaconą jednorazowo lub w ratach leasingu, to w przypadku:
b) Jeśli posiadasz ubezpieczenie Millennium Leasing ze składką płaconą bezpośrednio do Nord Serwis, na podstawie noty, to w przypadku
c) Jeśli posiadasz ubezpieczenie zawarte przez Ciebie bezpośrednio z towarzystwem ubezpieczeniowym, to przed nabyciem przedmiotu, skontaktuj się ze swoim towarzystwem ubezpieczeniowym i dowiedz się, co się dzieje z ubezpieczeniem po zakończeniu umowy leasingu (dotyczy każdego typu ubezpieczenia: OC, AC, NNW, majątkowego).
Pojazd przerejestruj w Wydziale Komunikacji w ciągu 30 dni od daty dostawy na fakturze VAT potwierdzającej przeniesienie prawa własności.
Od 4.09.2022 r. karta pojazdu nie jest wymagana do rejestracji pojazdu lub do innych czynności związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu. W związku z tym od 4.09.2022 r. nie wysyłamy kart pojazdu po zakończeniu umowy leasingu.