KROK 1 - Złóż wniosek o skrócenie okresu trwania umowy leasingu finansowego
Wcześniejsze zakończenie umowy leasingu finansowego polega na skróceniu okresu trwania umowy poprzez zmianę harmonogramu, czyli zawarcie aneksu do umowy potwierdzającego tę zmianę.
Możesz to zrobić:
Za rozpatrzenie wniosku pobieramy opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych. Faktura zostanie wystawiona po przesłaniu Aneksu z propozycją zmiany harmonogramu.
KROK 2 - Przekażemy Ci mailowo propozycję zmiany harmonogramu umowy, w formie aneksu do podpisu
KROK 3 - Jeśli zaakceptujesz warunki zmiany harmonogramu przesłane w formie aneksu:
1. Podpisz przesłany Aneks z propozycją zmiany harmonogramu umowy podpisem tradycyjnym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Jeżeli otrzymałeś formularz wypowiedzenia ubezpieczenia OC – podpisz dokument podpisem tradycyjnym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Zobacz, jaki wariant ubezpieczenia posiadasz i dowiedz się, co dzieje się z ubezpieczeniem przedmiotu po zakończeniu umowy leasingu.
3. Zapłać wymagalne należności:
4. Skan podpisanych dokumentów (aneks z propozycją zmiany harmonogramu umowy oraz formularz wypowiedzenia OC – jeżeli otrzymałeś) oraz potwierdzenie dokonania wpłat prześlij na adres email realizacja@millenniumleasing.pl.
W przypadku zastosowania podpisu tradycyjnego – aneks wydrukuj w 2 egzemplarzach,
podpisz i następnie prześlij pocztą na adres:
Millennium Leasing sp. z o.o.,
ul. Żaryna 2a,
02-593 Warszawa
KROK 4 - Po otrzymaniu przez nas podpisanego aneksu wystawimy Tobie korektę noty dotyczącej ostatniej raty za używanie przedmiotu leasingu oraz korektę do faktury VAT, którą otrzymałeś po zawarciu umowy leasingu. Korekta do faktury VAT dotyczy VAT-u od sumy rat wynagrodzenia. W przypadku zwiększenia kwoty VAT do zapłaty od sumy rat wynagrodzenia zapłać brakującą kwotę wynikającą z różnicy faktur. W przypadku nadpłaty kwoty VAT – złóż wniosek o zwrot nadpłaty w serwisie eBOK (Dokumenty i wnioski -> Wnioski do umów leasingowych -> Złóż nowy wniosek -> Fakturowanie i wpłaty -> Rozliczenia -> Zwrot nadpłaty).
KROK 5 - Po uregulowaniu wymagalnych należności oraz przesłaniu podpisanych dokumentów zakończymy umowę leasingu
Po zakończeniu umowy prześlemy do Ciebie podpisany przez nas Aneks oraz oświadczenie lub fakturę VAT na opłatę za przeniesienie prawa własności. W związku z tym, że przedmiot znajduje się w Twojej dyspozycji, przeniesienie posiadania nastąpi bez konieczności jego wydania, z chwilą przeniesienia własności (wystawienia oświadczenia lub faktury VAT).