Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

Przedsiębiorcom dotkniętym skutkami powodzi umożliwiamy skorzystanie z zawieszenia spłaty części kapitałowej rat leasingowych przez maksymalnie 3 miesiące. Zawieszenie spłat rat leasingu (części kapitałowej) oznacza jednocześnie wydłużenie harmonogramu o taką samą liczbę rat, ile wynosi zawieszenie.

Które firmy mogą skorzystać ze wsparcia

Wsparcie przygotowaliśmy dla przedsiębiorców, którzy:

  • ponieśli szkody majątkowe w wyniku powodzi lub jej bezpośrednich następstw we wrześniu 2024 r. na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
    oraz
  • miejsce prowadzenia działalności gospodarczej położone mają na obszarze objętym stanem klęski żywiołowej*

Kogo dotyczy wsparcie

  •  Mikro, małych przedsiębiorców i podmiotów prowadzących działalność rolniczą wyłącznie w zakresie produktów powiązanych z wykonywaną przez niego działalnością rolniczą  lub prowadzących działalność agroturystyczną wyłącznie w zakresie umów leasingu powiązanych z wykonywaniem tej działalności.

    W przypadku tych kategorii Klientów opóźnienie w spłacie rat leasingowych nie może przekraczać 30 dni na dzień 31 sierpnia 2024 r. lub na dzień złożenia wniosku.
     
  • Średnich przedsiębiorców

    W przypadku tych Klientów opóźnienie w spłacie rat leasingowych również nie może przekraczać 30 dni na dzień 31 sierpnia 2024 r. lub na dzień złożenia wniosku. 
    Dodatkowo średni przedsiębiorcy muszą spełnić następujące kryteria:
    - posiadanie zdolności kredytowej na koniec 2023 r. (z zastrzeżeniem, że ocena zdolności kredytowej nie jest dokonywana na dzień złożenia wniosku przez klienta),
    - przejściowe pogorszenie sytuacji kredytobiorcy w związku z powodzią w 2024 r. oraz
    - na dzień złożenia wniosku przez Klienta nie złożono wobec niego wniosku o postępowanie upadłościowe lub restrukturyzacyjne i nie otwarto likwidacji przedsiębiorstwa, a także nie toczy się postępowanie egzekucyjne.

Ważne

  • Powyższe zasady obowiązują dla instrumentów pomocowych udzielanych od dnia 16 września 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
  • Wsparcie dotyczy umów zawartych do 16 września 2024 r.
  • Klient składa jeden wniosek na umowy, które chce objąć pomocą.

Jak złożyć wniosek

  1. Pobierz wniosek WNIOSEK P24.
  2. Wypełnij wniosek i podpisz go (podpisem tradycyjnym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jeśli taki posiadasz).
  3. Prześlij skan podpisanego wniosku lub wniosek podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres realizacja@millenniumleasing.pl.

Ważne

W trakcie rozpatrywania wniosku możemy zwrócić się do Ciebie z prośbą o przekazanie dodatkowych informacji, dokumentów lub oświadczeń. 

         4. Po pozytywnym zweryfikowaniu Twojego wniosku otrzymasz od nas na adres mailowy, z którego złożyłeś
              wniosek, aneks do podpisania uwzględniający warunki wskazane we wniosku.
         5. Podpisz aneks (podpisem tradycyjnym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jeśli taki posiadasz).
         6. Zeskanuj aneks (jeśli podpisywałeś podpisem tradycyjnym) i wyślij go na adres realizacja@millenniumleasing.pl.

Oryginały dokumentów prześlij do nas na adres
Millennium Leasing Sp. z o.o.
ul. Stanisława Żaryna 2a
02-593 Warszawa

Po podpisaniu przez nas aneksu, prześlemy go na Twój adres korespondencyjny wskazany we wniosku.

Jeśli podpisałeś aneks kwalifikowanym podpisem elektronicznym, to prześlij go na adres realizacja@millenniumleasing.pl.

 

 

*Obszar objęty stanem klęski żywiołowej został określony w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 16 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia stanu klęski żywiołowej na obszarze części województwa dolnośląskiego, opolskiego oraz śląskiego (Dz. U. poz. 1365 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia stanu klęski żywiołowej na obszarze części województwa dolnośląskiego oraz lubuskiego (Dz. U. poz. 1435 z póżn. zm.)